شبکه حقوق بشر کردستان، ۴ اسفند ۱۳۹۷: چهار زندانی سیاسی کُرد به نام‌های مهرداد صبوری، آرام محمدی، امید احمدی و شاهو صادقی از زندان کامیاران آزاد شدند.
بنا به اطلاع شبکه حقوق بشر کردستان، مهرداد صبوری و امید احمدی پس از اعلام عفو رهبر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۲ بهمن، در حالی که یک سوم از حکم حبس یک ساله‌ خود را گذرانده بودند، پنج‌شنبه دوم اسفند ماه از زندان آزاد شدند. در همین روز شاهو صادقی و آرام محمدی نیز با پایان دوره محکومیت سه ماهه خود آزاد شدند.
این فعالان کارگری در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت و پس از یک هفته بازجویی با سپردن وثیقه به صورت موقت آزاد شده بودند. همزمان دو فعال کارگری دیگر به نام‌های روژین ابراهیمی و دلنیا صبوری به ستاد خبری اداره اطلاعات احضار و برای چند ساعت مورد بازجویی قرار گرفتند.
در مهر ماه همان سال دادگاه این ۶ فعال کارگری به اتهام تبلیغ علیه نظام در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج برگزار شد. مهرداد صبوری، دلنيا صبوری، روژين ابراهيمی و اميد احمدی هر كدام به یک سال حبس و آرام محمدی و شاهو صادقی هر كدام به ۳ ماه و یک روز حبس محکوم شدند.
احکام شاهو صادقی، آرام محمدی، مهرداد صبوری و امید احمدی در دادگاه تجدیدنظر تایید و احکام روژین ابراهیمی و دلنیا صبوری به سه روز حبس کاهش یافت. همه این افراد آذر ماه امسال جهت سپری کردن دوران محکومیت خود به زندان کامیاران منتقل شده بودند.