روز ٨ بهمن ماه قرار بازداشت سه شهروند اهل روستای سلین در منطقه هورامان که از دی ماه سال جاری در بازداشت به سر می‌برند برای ۱۵ روز دیگر تمدید کرد.
 شبکه حقوق بشر کردستان مطلع شده است که روز دوشنبه ۸ بهمن ماه، به درخواست بازپرسی دادگاه انقلاب مریوان و با موافقت دادستان قرار بازداشت موقت عبدالله ادوایی، آرادم ادوایی و برهان اداوئیان که پیش‌تر در تاریخ‌های ۱۷ و ۲۴ دی ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند به مدت ۱۵ روز تمدید شد.
این سه شهروند کُرد هم‌اکنون در بازداشتگاه اداره اطلاعات مریوان به سر می‌بردند و گفته می‌شود در رابطه با حضور احزاب کُرد در منطقه و ارتباط با آنها تحت بازجویی قرار دارند.
یکی از اعضای خانواده این افراد که خود نیز تجربه بازداشت و بازجویی توسط نهادهای امنیتی را دارد، در گفت‌وگو با شبکه حقوق بشر کردستان ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد: طی سال‌های اخیر حداقل ۱۳ تن از اهالی روستای سلین با اتهاماتی مشابه بازداشت و در مورد رابطه با احزاب کُرد مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. به گفته وی همگی این افراد توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و پس از آن به اداره اطلاعات مریوان و سنندج تحویل داده می‌شوند.
روستای سلین در دامنه کوهستان کوسالان در منطقه هورامان از توابع شهرستان سروآباد واقع شده است.

روستای سلین